söndag 25 mars 2012

Nennes utmaning till 5-årskalas hos kortskissen.se

Här kommer mitt bidrag till Nennes utmaning.
Nennes utmaning bestod av ett recept:

1 st band/spets
2 st olika alfabet eller textstämplar
3 st mönstrade papper
4 st blommor
5 st blingstenar

 

021

Till vänster har jag satt en spets med 4 blommor. Tre olika mönster papper med matchande färg.

022

Stämpeln med den franska texten har jag köpt från Pysseldags .
Det är min ena text i form av en stämpel.

023

Blommorna har jag stansat ut i vit cardstock och de är färgade med Starburst “Poinsettia Red Gold” från Lindy stamp gang .
Har även använd Starburst till kanterna på mina mönterpapper.

024

Mina favorit bling fick också vara med 5 stycken enligt receptet.

025

Min andra text fick bli “Paris” med stickers.

1 kommentar: