måndag 9 april 2012

Scraplagrets CC utmaning #1 “Hip to be square LO”

Här kommer mitt bidrag till Scraplagrets CC.
Här skulle man inspireras av en LO och skapa en där det skulle vara övervägande fyrkantiga element.
Så här blev min LO:

 

002

Ni som känner mig vet att blått inte är min färg, men det verkar som att den smyger sig in i min färgskala i form av ljusblått.
Hade flera färger med från början, men sedan blev det bara de blåa nyanserna kvar.

006

Lite blå blommor hittade jag i mina gömmor och lite blingstenar är aldrig fel.

007

Lite ritad söm för att få lite lapptäckskänsla.

004

Lite journaling så att man minns var det var och bling förstås.

1 kommentar:

  1. Jättefint med det blåa!
    Snyggt med kvadraterna sådär, lite busigt!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera