lördag 8 september 2012

Födelsedag utmaning på FB

Här på bloggen har det varit tyst ett tag, men nu ska det bli annat.
Blev inspirerad av en utmaning som jag hittade på facebook.
Det skulle vara ett födelsedagskort, det fick inte vara något rosa och det skulle
finnas med något som kan förknippas md hårdrock (dödskallar, nitar, blixtar, blodrött mm).
Kul utmaning, så här blev mitt kort:

DSC_0982

Det mönstrade pappret kommer från K-designs det heter “Together in the city”
Finns både i rött och blått, gillar verkligen det här pappret.
Metalldekorationerna på hörnen har jag också köpt hos K-designs, jag klippte ner de lite för att
det skulle passa till ett kort. Jag har även fyllt i hjärtat med glitterglue, för lite extra effekt.
Jag har splashat lite på det mönstrade pappret också .
Dödskallen vet jag inte vart jag har köpt.

2 kommentarer:

  1. Kortet du gjort är jättehäftigt, pappret är underbart. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Så snyggt ! Kram på dig !
    Saknar dig

    SvaraRadera