lördag 21 januari 2012

Julkort 2012

Jag har fortfarande inspiration för att göra julkort. Tänkte fortsätta att göra julkort så länge som det håller i sig.
Här har jag skapat kort med hjälp av Hero Art and Sizzix Stamp and Dies “Holiday Cheer”  http://www.heroarts.com/products/productInfo.cfm?ItemNo=657780
Gillar verkligen dessa stämplar och det är lätt att stansa ut dom också.
Jag har gjort flera olika här kommer två av dessa:

035

Har stämplat snöflingorna med distress två blå nyanser “broken china” och “tumbled glass”.
Stansat ut med de speciella stansarna från kittet, sedan satte jag dessa på 3D-kuddar.

032

Mönsterpappret är från Bo Bunny “Blitzen” kollektion, pappret heter “Blitzen Reindeer Games”.

015

“Holiday Cheer” är en stämpel i från kittet.

Lite bling som jag fått från min man när han var i USA.

016

Stämplade renarna på ljusbrunt papper.
Stämplade igen med röd distress “festive berries”, klippte ut och klistrade på tröjan.

2 kommentarer:

  1. Jättefina kort, måste kolla in det där stämpelsetet.

    SvaraRadera
  2. så snygga,korten e ju helt fantastiska

    SvaraRadera