onsdag 18 januari 2012

Spillpappersbakgrund

Hade lite scrap-torka och dåligt med inspiration förra veckan.
Åkte på scrapträff med spillpappret och den här bilden i huvudet Pysseltagen.
Remsade mitt papper, tejpade kortbasen och sedan började jag lägga dit remsor.
Det var riktigt roligt och inspirationen flödade och en hel del goa skratt under kvällen.
Här kommer några bilder.
018
Tanken är att lägga till någon text eller målad stämpel ovan på, eller kanske inte?
020
Variationen kan bli oändlig, det är bara fantasin som sätter gränser…
019
Om man vill ha ett lugnare uttryck så kan man lägga varje mönster för sig.
Jag lät pappret bestämma själv utan att jag planerade för mycket.
Har en massa fler idéer i huvudet på samma tema eller liknande.
Kan rekommendera denna teknik, mycket rolig!

2 kommentarer:

  1. så himla snyggt,du inspirerade mej till o pröva

    SvaraRadera
  2. Tack Pernilla! Vad kul att du blev inspirerad. Jag kan tänka mig att göra fler :-)

    SvaraRadera